Net als bij de rest van de Nederlandse bedrijven gaat het werken met extreme winterse omstandigheden soms moeizaam. De bodem wil daardoor nog wel eens bevriezen, maar ook ontneemt de sneeuw het zicht op het vlak en kunnen we dus niks meer zien… Soms wordt het veldwerk uiteindelijk gestaakt omdat het niet meer werkbaar is. Gelukkig levert de sneeuw wel een paar mooie sfeerplaatjes op! Onze collega’s in de sneeuw zijn bikkels, toch?!



